Raktinis žodis: kompiuterinė įranga
Prekių pirkimas
- Kaip vykdomas prekių pirkimas?
Prekių pirkimą siūlome vykdyti šiais žingsniais:
1. Parašykite mums užpildydami kontaktinę formą, kurią rasite Prekyba kompiuteriais ar Kontaktai aplankale. Joje užpildykite savo reikalavimus, kuriuos keliate perkamam kompiuteriui, serveriui, monitoriui, spausdintuvams ar kitai kompiuterinei technikai.
pvz., Nurodykite kokiems darbams ir darbų sritims planuojate naudoti kompiuterį: namams, verslui, žaidimams, multimedijai.
Išvardinkite, kurie kriterijai jums yra svarbūs, ir kokiose ribose, pvz.: kaina, gamintojas, garantijos trukmė, ekrano įstrižainė.
Atsižvelgę į jūsų parašytus reikalavimus ir apžvelgę naujausią situaciją kompiuterių rinkoje, pasiūlysime geriausią, jums tinkantį variantą, įvertinę procesoriaus greitį, vaizdo plokštės rūšį, standaus disko talpą ir kitus kompiuterio vertę ir kokybę apsprendžiančius parametrus.
Atkreipkite dėmesį, kad kompiuterio kaina priklauso nuo juose veikiančias operacinės sistemos*.
Dažnai būna įrašyta DOS arba nėra jokios operacinės sistemos, tai reikš, kad turėsite papildomai pirkti operacinės sistemos licenziją ar paslaugą iš žmonių, kurie paruošia kompiuterius darbui.
*Mes parduodame kompiuterius, instaliuotus su Linux operacine sistema, pilnu programų komplektu, žiūrėkite: http://bonamens.lt/LT/Programine-iranga/Baltix-GNU-Linux-operacine-sistema ir biuro ofiso programomis. Mūsų paruoštą kompiuterį tereikia įjungti, ir mėgautis programų leidžiamomis galimybėmis.
2. Gavę jūsų pasiteiravimą, susisieksime su Jumis telefonu ar elektroniniu paštu ir pateiksime naujiausius pasiūlymus su prekių sąrašu, iš kurio galėsite pasirinkti jums tinkamiausią variantą.
3. Sukuriame Jums išankstinę sąskaitą su mūsų nurodytu sąskaitos numeriu, ir mokėjimo paskirtimi, pagal kurią apmokate pasirinktas prekes.
4. Prekės atsiunčiamos nurodytu pirkėjo adresu per 3 - 4 dienas nuo prekių apmokėjimo.
- Kaip atsiskaityti?
Mes nelaikome prekių sandėlyje, todėl galime parduoti prekes tik apmokėjus už jas iš anksto pagal išrašytą išankstinę sąskaitą.
1. Išrašome išankstinę sąskaitą, nurodydami mūsų banką SEB ir sąskaitos numerį, žr.: http://bonamens.lt/LT/Kontaktai.
2. Gavę jūsų patvirtinimą, kad įvykdėte pavedimą, užsakome prekes.
3. Informuojame klientą apie atvykstančių prekių laiką, ir suderiname pristatymo /atsiėmimo laiką*.
4. Klientas gauna paruoštą naudojimui kompiuterį.
*Prekės gali būti pristatomos į bet kurį Lietuvos miestą per kurjerį tiesiogiai į namus ar į darbą, mūsų darbuotojas gali atvykti į jūsų nurodytą darbo vietą ar namus ir paruošti kompiuterinę techniką darbui.
- Kaip žinoti ar pavedimas įvykdytas sėkmingai?
Jei pinigus pervedate iš SEB Vilniaus banko į SEB Vilniaus banką, pavedimas matomas greičiausiai per 2 - 3 h darbo metu, jei pavedimas vykdomas iš kito banko, siūlome, kad pavedimą įvykdytumėte iki 14.00, tada pavedimas bus matomas tos pačios darbo dienos gale. Savaitgaliais ir švenčių dienomis bankai pavedimų neatlieka.
Apie sėkmingai gautą pavedimą pranešame telefonu ir elektroniniu paštu.